
Internetový hobby receptář
reklama
Říjen je ve znamení pouštění draků, posledních ohníčků, chození na houby, ale také třeba úklidu a zazimování zahrady. Při posezení pod pergolou se již choulíme do svetrů a bund, na stavbě i v dílně uvítáme přenosné topidlo, ze skříní vytahujeme veškerou zimní výbavu a plavky jdou na minimálně půl roku hluboko do šuplíku. Dárkovou kartu OBI, kterou můžete vyhrát v naší soutěži, sice k nákupu zimních bot nevyužijete, ale dá se za ní pořídit nejeden vánoční dárek. Vždyť do vánoc zbývají už jen 3 měsíce!
Vaším úkolem v této soutěži bude odpovědět správně na tři soutěžní otázky.
Poté budete zařazeni do losování o 3 ceny od společnosti OBI.
Při vyplňování soutěžního formuláře připojte jméno, svou adresu s popisným číslem, obec, PSČ, e-mail a telefonní kontakt.
Zasláním těchto údajů nám zároveň dáváte souhlas, abychom v případě výhry zveřejnili vaše jméno a obec na našich internetových stránkách a abychom vaši e-mailovou adresu využili pro marketingové účely Českého kutila.cz a partnera soutěže. Děkujeme!
Odpovědi na uvedené otázky naleznete na www.obi.cz.
1. cena: Dárková karta OBI v hodnotě 3.000 Kč
Karta má platnost 1 rok a lze ji uplatnit ve všech prodejnách OBI v České republice. Kredit lze čerpat postupně. Z dárkové karty OBI se raduje každý.
2. cena: Dárková karta OBI v hodnotě 1.500 Kč
Karta má platnost 1 rok a lze ji uplatnit ve všech prodejnách OBI v České republice. Kredit lze čerpat postupně. Z dárkové karty OBI se raduje každý.
3. cena: Dárková karta OBI v hodnotě 500 Kč
Karta má platnost 1 rok a lze ji uplatnit ve všech prodejnách OBI v České republice. Kredit lze čerpat postupně. Z dárkové karty OBI se raduje každý.
Start: 29. 9. 2016
Uzávěrka: 30. 10. 2016
Slosování výherce: 31. 10. 2016
Zveřejnění výherce: 4. 11. 2016
Odeslání cen: nejpozději do 4. 12. 2016
OBI je vedoucím představitelem německých a evropských prodejen se stavebními potřebami a potřebami pro kutily a zahrádkáře.
Expanze OBI se v následujících letech soustředí na Evropu. Cílem je dosáhnout vedoucího postavení na trhu. Hlavní roli v expanzní politice budou napříště hrát především Rusko, Polsko, Česká republika, Itálie a Švýcarsko, které představují potenciální růstový faktor. K dnešnímu dni je OBI zastoupena v jedenácti evropských zemích. Cílem je být jedničkou na trhu ve všech zemích, kde OBI působí.
Více se dočtete na www.obi.cz.
Zima se pokradmu blíží. Nejprve se ohlašuje jinovatkou a mrazíky a poté nás jednoho dne zahalí do bílého pláště sněhu. Jak už to tak v životě bývá ...
Říjen byl ve znamení pouštění draků, posledních ohníčků, chození na houby, ale také třeba úklidu a zazimování zahrady. Při posezení pod pergolou se ...
Asi není pochyb o tom, že většina Čechů dává přednost oknům se záclonami. Klasické závěsy soupeří v novostavbách a moderně zařízených bytech se žal ...
Působením povětrnostních vlivů – deště, mrazu, větru, slunečního žáru – časem poškodí i ten nejkvalitnější nátěr, čímž je celkově znehodnocen estetick ...