
Internetový hobby receptář
reklama
Přestože naše soutěž startuje na apríla, určitě nikoho nechceme vyvést nějakým žertíkem. Soutěž trvá celý měsíc a jako i v předchozích, tak i v této můžete vyhrát jednu ze 3 dárkových karet, které věnovala do soutěže společnost OBI. A protože nastal čas zahradničení, určitě uvítáte návody pro stavbu a vytváření zahrad, které na svých stránkách OBI pro zákazníky připravuje. A nejen návody pro zahradníky. Na své si přijdou i ostatní čtenáři, dobré nápady naleznete třeba v sekci Inspirace a nápady nebo Stavba.
Vaším úkolem v této soutěži bude odpovědět správně na tři soutěžní otázky.
Poté budete zařazeni do losování o 3 ceny od společnosti OBI.
Při vyplňování soutěžního formuláře připojte jméno, svou adresu s popisným číslem, obec, PSČ, e-mail a telefonní kontakt.
Zasláním těchto údajů nám zároveň dáváte souhlas, abychom v případě výhry zveřejnili vaše jméno a obec na našich internetových stránkách. Děkujeme!
Odpovědi na uvedené otázky naleznete na www.obi.cz.
1. cena: Dárková karta OBI v hodnotě 3.000 Kč
Karta má platnost 1 rok a lze ji uplatnit ve všech prodejnách OBI v České republice. Kredit lze čerpat postupně. Z dárkové karty OBI se raduje každý.
2. cena: Dárková karta OBI v hodnotě 1.500 Kč
Karta má platnost 1 rok a lze ji uplatnit ve všech prodejnách OBI v České republice. Kredit lze čerpat postupně. Z dárkové karty OBI se raduje každý.
3. cena: Dárková karta OBI v hodnotě 500 Kč
Karta má platnost 1 rok a lze ji uplatnit ve všech prodejnách OBI v České republice. Kredit lze čerpat postupně. Z dárkové karty OBI se raduje každý.
Start: 1. 4. 2015
Uzávěrka: 30. 4. 2015
Slosování výherce: 1. 5. 2015
Zveřejnění výherce: 5. 5. 2015
Odeslání cen: nejpozději do 5. 6. 2015
OBI je vedoucím představitelem německých a evropských prodejen se stavebními potřebami a potřebami pro kutily a zahrádkáře.
Expanze OBI se v následujících letech soustředí na Evropu. Cílem je dosáhnout vedoucího postavení na trhu. Hlavní roli v expanzní politice budou napříště hrát především Rusko, Polsko, Česká republika, Itálie a Švýcarsko, které představují potenciální růstový faktor. K dnešnímu dni je OBI zastoupena v jedenácti evropských zemích. Cílem je být jedničkou na trhu ve všech zemích, kde OBI působí.
Více se dočtete na www.obi.cz.
Přestože naše soutěž startovala na apríla, určitě jsme nikoho nechtěli vyvést nějakým žertíkem. Soutěž trvala celý měsíc a jako i v předchozích, ta ...
V současné době patří PVC sice k poměrně neoblíbeným materiálům, je však finančně velmi dostupné.
Působením povětrnostních vlivů – deště, mrazu, větru, slunečního žáru – časem poškodí i ten nejkvalitnější nátěr, čímž je celkově znehodnocen estetick ...