Reklamace vany Bette

Dobrý den, prosím o radu. Cca před půl rokem jsem zakoupila vanu Bette, než se dostavil zedník, uběhlo několik měsíců. Těsně před plánovaným zapojením vany jsem při otírání zjistila, že je vana bouchlá - otřením vlhkým hadrem se kousek smaltu odloupl. Dříve jsem si toho opravdu nevšimla. Vana byla mezitím stále původně zabalena (pouze ochrana hran, vnitřek nebyl chráněn) a uskladněna na místě, kde jí nemohlo nic poškodit, navíc jsem ji raději přikryla. I obložení koupelny bylo realizováno před plánovaným zapojení vany, aby vana nemohla být poškozena např. pádem obkladu apod.. Pro mě docela velká investice, proto jsem uskladnění věnovala značnou pozornost. Bylo mi řečeno, že reklamace nelze uznat (záruka má být 30 let a vana ještě není zapojena), že reklamovat mechanické poškození až po nějaké době prostě neprojde. Prý to projelo skladem a kontrolou u výrobce i u prodávajícího a za tím si stojí, ale já si také stojím za tím, že na vanu nemohlo nic těžkého spadnout. Mám nějakou šanci dosáhnout uznání reklamace???? Nebo je to tak, že je mi záruka na houby a po každý to svedou na mě?? Nabídli mi ještě nějakou opravnou sadu, ale bojím se, aby to po určité době nezačlo zlobit, třeba nějak reznout a musela by se zas bourat koupelna. Prosím ty, co už mají nějaké zkušenosti s reklamací, popř. opravou o radu. Za prvé jde o reklamaci a za druhé o princip.... Díky J.

Odpovědi

Přidání Vaší odpověďi k tématu

Nejste přihlášeni

Pro přidání odpovědi na dané téma je potřeba se přihlásit. Pokud nemáte účet bude potřeba se registrovat.
Přihlásit se a přidat odpověď
nebo
Zaregistrovat